Autorretrat

1.- Ariadna Clotet:

Qui sóc?

Sóc l'Ariadna Clotet de 4rt d'ESO. Vaig néixer el 26 de novembre de 2008 i estudio a La Salle Manresa. Des de parvulari que he anat a aquesta escola, menys a els dos primers cursos que anava als Angelets, una guarderia també situada a Manresa. M'agrada dibuixar, escoltar música, pintar quedar amb les meves amigues i viatjar. Les meves extraescolars són: Esbart, gimnàs, piscina i anglès.

Vaig néixer a Barcelona però actualment visc a Manresa. Tinc una germana que es diu Mariona i que és més petita que jo. També tinc un gat que es diu Ron.

Aquest any participarem amb un projecte d'ApS. Aquest projecta el realitzem amb grups d'unes 4-5 persones aproximadament tot i que hi poden haver variacions. Nosaltres hem escollit d'anar a l'escola Fedac, ha ajudar a els més petits amb tasques o assignatures que els costen més. Estic molt contenta de fer aquest projecte, ja que serà una experiència que abans no havíem realitzat mai i ens servirà d'utilitat a l'hora de fer el nostre "currículum".

Quant sigui més gran m'agradaria dedicarem a alguna cosa relacionada amb la medicina o amb l'ensenyament.


2.-Clara Brunet

Qui sóc?

Sóc la Clara Brunet Vilarmau. Vaig néixer al 14 de maig del 2008 a Manresa. Vaig començar P1 a l'escola Vedruna Manresa, i un cop allà vaig continuar-hi fins a 6è de primària, Després, vaig haver d'anar a La Salle ja que a la Vedruna no hi ha ESO. Actualment estudio 4t d'ESO a La Salle Manresa. Tinc moltes aficions, unes d'elles són la música, tant escoltar-la com tocar instruments, l'escalada, la bicicleta de muntanya, la dansa, la Patum, estar amb els meus amics i viatjar. Durant la meva vida, he fet moltes extraescolars, com ballet, música, robòtica, piscina, rugbi, BTT i anglès. Actualment faig violí, guitarra, harmonia, combo (conjunt musical) i escalada. Tinc un germà tres anys més gran que jo que es diu Guillem, i tinc un gos que es diu Tec.

Estem fent un projecte que es diu ApS, que consisteix a anar a una entitat i allà fer-hi un servei. 

Vam decidir anar a fer l'APS a l'escola FEDAC de Manresa, perquè ens agraden molt els nens, i potser en un futur ens hi voldríem dedicar. 

Creiem que ens agradarà molt l'experiència, i ni que no ens dediquem a això en un futur, ens servirà d'experiència i saber com funcionen les escoles...


3.-Noa Calderon

Qui sóc?

Sóc la Noa Calderon, tinc 15 anys; vaig néixer el 23 de gener del 2008 i estudio a la Salle Manresa. Vaig néixer a Manresa i visc a Manresa, tinc un hàmster que es diu kiwi. D'extraescolars vaig al gimnàs, concretament vaig al Cube i faig piscina, també en aquestes instal·lacions. Ens hi he apuntat amb una companya i hi anem dia si i dia no.

A l'escola estem fent un projecte que es diu APS ( Aprenentatge i servei) que es basa a fer un servei i endur-te'n un aprenentatge. Nosaltres estem fent aquest servei a l'Escola Fedac Manresa, ajudarem a nens petits a fer les tasques o assignatures que els hi costin mes. Tinc moltes ganes de fer aquest servei ja que m'agraden molt els nens.

Quan sigui mes gran m'agradaria dedicar-me amb algo relacionat amb l'ensenyament, ja que aquesta branca m'agrda molt i per això mateix també estic emocionada per anar a realitzar aquest projecte a l'escola Fedac, espero poder apendre molt i més endavant que em sigui d'utilitat tant a nivell personal com a nivell acadèmic.


4.-Gerard Torras

Qui sóc?

Jo em dic Gerard tinc 15 anys. I visc a Manresa vaig néixer el 6 de gener del 2008. Faig 4t d'ESO a l'escola la Salle Manresa però prèviament a primària i parvulari a la escola Vedruna Manresa.

Els meus interessos són la geografia, els escacs, el gimnàs, el futbol, estar amb la família i amics i reflexionar. Entre moltes altres coses.

La motivació que tinc és aprendre sobre tot tipus de coses però sobretot el més important per a mi és el fet d'ajudar a una entitat en aquest cas escolar.

Doncs la manera més eficient jo crec que és donar el màxim de mi mateix per poder donar aquest servei de la manera més satisfactòria.

Doncs jo crec que l'experiència de com fer un aps i tot els bons moments en els quals podem arribar a passar realitzant aquest aps.


5.-Eduard Santaularia

Qui sóc?

Hola sóc l'Eduard Santaularia tinc 15 anys i visc a Manresa. Vaig néixer el 28 de maig de 2008, els meus interessos principals són llegir còmics i jugar el bàquet ja que és el meu esport preferit i fa menos d'un any que el practico.

En el projecte de l'APS estàrem en la escola religiosa de la Fedac a Manresa la meva motimació que em fa inici el projecte són les ganes de poder ajudar , aprendre i millorar de manera eficient i educativa.

Espero que en aquest projecte pugui aportar la poca cultura i coneixement que em caracteritza i tenir una nova i divertida experiència, també espero que tant com jo com l'alumnat del cicle inicial conectem de manera adient i que puguem establir una nova comunicació

Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started